"خواستن توانستن است"

انسان موجود عجیبی است. قدرت تفکر و قدرت عمل انسان در این دنیای خاکی بی نظیر است. انسان هر کاری که بخواهد انجام می دهد.

اگر زمانی آرزوی انجام کاری را داشته باشید , هرگز آن را دست نیافتنی فرض نکنید...! انسان می تونه صاحب همه چیز بشه ولی با برنامه ریزی دقیق و مسلما به مرور زمان.

من هیچ وقت امید خودم را از دست نمی دهم و همیشه بر اون چیزی که می خوام صاحبش بشم پافشاری می کنم و در اکثر مواقع به خواستم می رسم.

پس از هیچ چیز نا امید نشو و همیشه اراده خود را محکم نگه دار.

  نیمه شعبان رو به همتون تبریک می گم.

 پیروز و موفق باشید.

می گم کاشکی پولهای ما هم این شکلی بود... .

 

   ای کنکوری ها فرصت را بیشتر از این از دست ندهید !

 
افرادی که در کنکور رتبه های اول را کسب می کنند
, 1 ساله به این مهم دست نمی یابند... بلکه این افراد حداقل 2 سال با برنامه منظم درس می خوانند... .

به واقع کمتر افرادی در ارز 1 سال به این پیروزی دست می یابند... .

ای کسانی که داوطلب کنکور 85 هستید , اگر تا به حال دست به کار نشدید عیبی نداره , اما از این به بعد حتی یک لحظه را هم از دست ندهید. به واقع شماها باید حداقل از اول تیر ماه دست به کار می شدید ولی دیگه کاریش نمی شه کرد , پس قدر لحظات را بدانید. 9 ماه به خود سخت بگذرونید بعد از اون خودتون راحت می شین... ولی اگر این 9 ماه را به خوش گذرانی بپردازید شاید تا آخر عمر پشیمان بشوید.

بعضی ها فکر می کنند که 9 ماه خیلی زیاده ولی در واقع اینطور نیست. دروس مقطع پیش دانشگاهی خود به قدری سنگین و فشرده هست که دیگه وقت برای کار دیگری وجود ندارد.

در ضمن من بهتون پیشنهاد می کنم که در برنامه خود یک ساعات خاصی را در طول هفته به ورزش اختصاص بدین , چون خیلی در بازسازی روحیه تاثیر داره. البته نه طوری که به درستون لطمه بزنه !

فقط به دبیران مدرسه اکتفا نکنید و حتما به کلاسهای کنکور بروید.

ای دوستان عزیز سخن زیاد ولی زمان اندک می باشد. موفق باشید.

                                       پس از همین حالا دست بکار شوید.

 

                    دوستیابی !


سلام دوستان عزیزم...

امروز می خوام یک سایت عالی در مورد دوستیابی بهتون معرفی کنم.

البته این سایت جای مسخره بازی در آوردن نیست و کسانی عضو آن می شوند که واقعا عاشق دوست هستند !

 شاید در پر کردن فرم این سایت به مشکل بر بخورید...! اگر مشکلی بود با من در تماس باشید.

من که خودم عضو این سایت هستم و خیلی هم از امکاناتش راضی هستم.

تا دیر نشده برید و به عضویت این سایت در بیایید.

 

فقط نظر یادتون نره...!

http://www.msonlineteam.com/dating/index.html   

        آیا از همین حالا به فکر آینده خود هستید ؟!

جوانهای امروزی اکثرا به آینده خود فکر نمی کنند و فقط و فقط به فکر گذراندن زمان حال هستند...!

آخه چرا باید اینجوری باشه ؟ می دونین این افراد با آیندشون چیکار دارن می کنند...؟

خوب من می خوام چند تا از عواملی را که باعث نا آگاهی جوانها می شه را بررسی کنم.

در کل سیاست دولت امروزی و در مجموع سیاست جامعه جهانی اینه که کشورهای جهان سوم از پیشرفت باز بمانند ... ! خوب این هم یک موضوعی هست که در آینده در موردش بحث خواهیم کرد.

روشهای متعددی هستند که از طریق آنها جوانهای امروزی گمراه شده و فکر خود را مشغول آنها می کنند...!؟


یکی از مثالهای بارزش فوتبال هست ! اگر شما از جوانهای امروزی نام بازیکنان فلان تیم را بپرسین بدون حتی یک اشتباه نام تمام آنها را تحویل خواهید گرفت...! و مثالی دیگر : بازیهای

playstasion.

ولی حالا ازشون بپرسین که معنی کلمه ( لاییک ) یعنی چه ؟ بجز یک عده معدودی اگر بقیه تونستن جواب بدن...!!؟

بله ... این تازه یکی از مشکلات کوچیک این ممالک محسوب می شه... .

جوانها در زمان حال فقط و فقط به فکر گذراندن وقت هستند و بعد از اینکه از این دوران خارج شدند تازه پی به اشتباه و خطایی که مرتکب شدن و زمانهایی که از دست دادن می برند...!

از الان از همین سن 17.18 سالگی به فکر آینده خود باشین... . کسانی که در زندگی موفق می شن از همین سنین فعالیت خود را شروع می کنند و به طریقی بار خود را برای زندگی می بندند.

ما در جامعه ای زندگی نمی کنیم که دولت پشتیبان ما باشه... پس خود به فکر خود باشین.

یه زمون کار من این بود که به دنبالت بیام

                                                     سر راهت بشینم بهت بگم تو رو می خوام

 

دیگه از دل به خدا عشقتو بیرون کردم

                                                         چه کنم چاره نداشتم مگه من خون کردم

 

اگه نامرده دلم به تو چی کرده دلم

                                                          ز تو و ز عشق تو این بلا شد حاصلم

 

اگر دوستم داشتی چرا منو رد کردی

                                                          پیش همه مردم چرا منو بد کردی

 

اما بدون دنیا اینجوری نمی مونه

                                                          یه روز می یاد تا که خروس نمی خونه

   

 

             همیشه امیدی در دل نگه دارید...!


با هر اتفاقی امید خود را از دست ندهید...

فکر نکنید که دنیا دیگه به آخر رسیده...

شاید در این تاریکی یک جرقه ای از روشنایی وجود داشته باشه...

هیچ وقت احساس خودباختگی در دل راه ندین...

با هر اتفاق بدی از خود بی خود نشین...

همیشه یک سو سو امیدی وجود داره...

بله اینها همه حرفهای دل منه >>> من همه این لحظات و تمام این احساسات رو گذراندم ولی همیشه یک امید کوچکی برای پیروزی و یا در بضی مواقع برای جبران باقی گذاشتم... .

چون اگر دل امید نداشته باشه برای همیشه می میره...!