تو ای آغاز شیرین

امید هر سر انجام

برای هر ترانه

تو ای همیشه پنهان

دلیل هم سرودن تو هستی

تو ای شکوه پرواز

تو ای لطیف تر از یاس

مثل کویر و بارون برهنه باش در احساس

یگانه ناجی عشق تو هستی

تو ای زلال جاری

تو ای دریای آرام

بذار قلب تو باشم بشورم خستگی ها

میشه از تو گلی زد به رویا...

میشه از تو شروع کرد باید با تو طلوع کرد

میشه در تو گذر کرد باید با تو سفر کرد

تو ای شوق رسیدن به فردا...

 

 

در امتداد افکارم

من از عشق تو سر شارم

چه لبریزه همه ذرات من از حس عشقت

تویی عشقم  تو معبودم

تویی بهشت موعودم

خدایی کن که در محراب دل تنها تو هستی

عشق من تنها تو هستی

عشق من عشق من عشق من...

 تو هستی...

 

... .

وقتی با یکسی که خوب و خوشگل و مودب هستش دوست میشی چه احساسی بهت دست می ده !

اولش فکر می کنی که آره این دیگه آخریه و ... !

آره شاید درست فکر کرده باشی ولی همیشه احتیاط کن و مواظب باش !

قدرت دوستی و عشق یک چیزه دیگه ای است... !

خیلی وقتا آدمو به کلی فلج می کنه ...!

آره درسته خوبه که مثبت فکر کنی ولی در بضی مواقع به ضررت تموم میشه...!

ای پسر و ای دختر گل از من میشنوی همیشه با سیاست رفتار کن تا هم تو برای دوستت ارزشمند باشی و هم دوستت برای تو پر ارزش و دوست داشتنی باشه...!

موفق باشین .

دوست ندارم که بگویم دوستت دارم 
                       
                                        دوست دارم بدانی که دوستت دارم

علی کریمی.





چطوره ؟

آیدا عزیزم این گل نا چیز رو به تو تقدیم می کنم.
دوست دارم.



وقتی با یکسی که خوب و خوشگل و مودب هستش دوست میشی چه احساسی بهت دست می ده !

اولش فکر می کنی که آره این دیگه آخریه و ... !

آره شاید درست فکر کرده باشی ولی همیشه احتیاط کن و مواظب باش !

قدرت دوستی و عشق یک چیزه دیگه ای است... !

خیلی وقتا آدمو به کلی فلج می کنه ...!

آره درسته خوبه که مثبت فکر کنی ولی در بضی مواقع به ضررت تموم میشه...!

ای پسر و ای دختر گل از من میشنوی همیشه با سیاست رفتار کن تا هم تو برای دوستت ارزشمند باشی و هم دوستت برای تو پر ارزش و دوست داشتنی باشه...!

موفق باشین .


سایت رسمی باشگاه محبوب استقلال تهران .






                                                           www.esteghlalfc.com

          غصه فرصتهای از دست رفته را نخور !

گاها می شینی و به یاد فرصتهای از دست داده غصه می خوری ! اعصابتو خورد می کنی و خودتو سرزنش می کنی ! ...

آره درسته فرصتهای از دست رفته دیگه بر نمی گرده و تو الان خیلی از دوستات عقب افنادی ولی بازم می خوای به همین روند ادامه بدی و بیشتر از این عقب بیفتی ؟!

آیا در وجود خودت اراده را حس می کنی ؟ اگر ادعا می کنی که آدم با اراده ای هستی پس از همین فردا شروع کن. دست به کار شو و به دیگران نشون به که می تونی. !

وقت خیلی کمه مخصوصا در جامعه ای که داری زندگی می کنی !؟ پس با خودت اتمام حجت کن و دست به کار شو... مطمئن باش که با کمی حوصله به مقصود می رسی .

موفق و پیروز باشید