حال می کنی . بچه پور رو میگن به این !

هندونه

                                 عشق چیست؟

                  

                                           

پرسیدند : هنگام غروب , خورشید چرا زرد رنگ است ؟
گفت : از بیم جدایی .
خورشید , با همه ء درخشندگی در پایان هر روز, ناپدید می شود و جای خویش را به تاریکی می دهد ولی آفتاب عشق , جاودانه در آسمان دل می درخشد و جان می بخشد و این روزی است که شبی بدنبال ندارد .
پرسیدم : عشق چیست ؟ گفت : آتشی است .
گفتم : مگر آن را دیده ای ؟ گفت : نه در آن سوخته ام .
عشق را با تمام وجود فریاد بزن تا به جهانیان ثابت کنی : " تمام مسیرها به سمت مشترک مورد نظر اشغال نمی باشد . "
به کوه گفتم عشق چیست؟! لرزید
به ابر گفتم عشق چیست؟! بارید
به باد گفتم عشق چیست؟! وزید
به پروانه گفتم عشق چیست؟! نالید
به گل گفتم عشق چیست؟! پرپر شد
به انسان گفتم عشق چیست؟!
اشک از دیدگانش جاری شد و گفت:
دیوانگیست!!!

حالا چرا؟

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟
بی وفا حالا که من افتادهام از پا چرا؟

نوش دارویی و بعد از مرگ سهراب آمدی
سنگدل این زودتر می خواستی حالا چرا؟

عمر من را مهلت امروز و فردای تو نیست
 من یک امروز مهمان توام فردا چرا؟

نازنینا! ما به ناز تو جوانی داده ایم
دیگر اکنون با جوانان ناز کن با ما چرا؟

آسمان چون جمع مشتاقان پریشان می کند
 در شگفتم من نمی پاشد زهم دنیا چرا؟

شهریارا بی حبیب خود نمی کردی سفر
 این سفر راه قیامت می روی تنها چرا؟

استاد شهریار

آخرین کلام

بر ما ببخشایید اگر عشق را در زندگی و عاطفه را در عشق نیــــــافتیم
بر ما ببخشایید اگر عدالت را دست یافتنی و انسانیت را در عدالت نیافتیم
بر ما ببخشایید اگر صداقت را در دوستی و حقیقت را در صداقت نیـافتیم
بر ما ببخشایید اگر عاشقی را در زمان و عشق را در عاشقی نیــــــافتیم
بر ما ببخشایید اگر بصیرت را در دانایی و کمال را در بصیرت نیــــافتیم
بر ما ببخشایید اگر حقیقت را در تاریخ و انسان را در حقیقت نیـــــافتیم
بر ما ببخشایید اگر جوانه را در خاک و امید را در جـــــوانه نیـــــــافتیم
بر ما ببخشایید اگر هستی را لایق بودن و بودن را لایق هستی نیـــافتیم

دستگیری فروشندگان فیلم عروسی جنیفر لوپز
جنیفر لوپز و مارک انتونی
لوپز و آنتونی سال گذشته طی یک مراسم خصوصی ازدواج کردند
پلیس نیویورک دو نفر که قصد فروش فیلم مراسم عروسی جنیفر لوپز و مارک آنتونی را داشتند، دستگیر کرده است. گفته می شود تیتو موسس و استیون ورتمن بعد از آنکه تلاش کردند فیلم را به رسانه های آمریکا بفروشند حاضر شده بودند آن را به قیمت یک میلیون دلار به لوپز و آنتونی بازگردانند.

یک نسخه از فیلم عروسی این زوج سرشناس در لپ تاپ آقای آنتونی بوده که ماه اکتبر از خودرو وی در نیوجرسی ربوده شده بود.

در کیفر خواست تنظیم شده، توطئه، سرقت و در اختیار داشتن جنس دزدی به عنوان جرایم متهمان ذکر شده است.

بر اساس شکایت ثبت شده در پرونده، آقایان موسس ۳۱ ساله و ورتمن ۴۹ ساله سعی کرده اند فیلم عروسی را قبل از تماس با وکیل شرکت آقای آنتونی به رسانه های آمریکا بفروشند.

یک کارآگاه پلیس نیویورک خود را بعنوان یکی از همکاران آقای آنتونی جازده و یک هفته قبل از بازداشت، با متهمان به مذاکره پرداخته بود.

آقای آنتونی و خانم لوپز ماه ژوئن ۲۰۰۴ طی مراسمی خصوصی در خانه جنیفر لوپز در لس آنجلس عروسی کرده بودند.

یادمان باشد از امروز خطایی نکنیم

         

                         گر که در خویش شکستیم صدایی نکنیم

 

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند

 

                                    طلب عشق به هر بی سر و پایی نکنیم

 

 

بدنامی جهان دو روزی نبود بیش

 

                                       آن هم با تو بگویم جهان گذشت

 

یک روز صرف دادن دل شد به این و آن

 

                                   روز دگر به کندن دل زین و زان گذشت

 

 

             جان وِرمَ  غَمِ عشقَ

 

                                    عشق آفت جاندِ