عشق چیست؟

                  

                                           

پرسیدند : هنگام غروب , خورشید چرا زرد رنگ است ؟
گفت : از بیم جدایی .
خورشید , با همه ء درخشندگی در پایان هر روز, ناپدید می شود و جای خویش را به تاریکی می دهد ولی آفتاب عشق , جاودانه در آسمان دل می درخشد و جان می بخشد و این روزی است که شبی بدنبال ندارد .
پرسیدم : عشق چیست ؟ گفت : آتشی است .
گفتم : مگر آن را دیده ای ؟ گفت : نه در آن سوخته ام .
عشق را با تمام وجود فریاد بزن تا به جهانیان ثابت کنی : " تمام مسیرها به سمت مشترک مورد نظر اشغال نمی باشد . "
به کوه گفتم عشق چیست؟! لرزید
به ابر گفتم عشق چیست؟! بارید
به باد گفتم عشق چیست؟! وزید
به پروانه گفتم عشق چیست؟! نالید
به گل گفتم عشق چیست؟! پرپر شد
به انسان گفتم عشق چیست؟!
اشک از دیدگانش جاری شد و گفت:
دیوانگیست!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
حمید چهارشنبه 28 دی 1384 ساعت 11:12 http://aryagold.blogsky.com

سلام سینا شما هم وبلاگ قشنگی داری و کمی متفاوت
خوشحال میشم یکی از نوشته های قشنگتو برام بفرستی
تا تو وبلاگم بزارم ... راستی یه سوال هم دارم تو وبلاگت یه
قسمت گذاشتی که نوشته از فرهنگ موجود...... منم می خواستم
یه همچین چیزی رو البته با یه سوال دیگه بزارم لطفا راهنمایم
کن چی کار کنم اگه به ایمیلم بفرستی خوشخال میشم یا توی قسمت
نظرات وبلاگم بنویسی ممنون منتظرت هستم
خدانگهدار

جهانگیر شنبه 1 بهمن 1384 ساعت 14:10 http://jahanbin.blogsky.com

سلام آقا سینا. خوب هستید؟
عرضم حضورتون که وبلاگ جالبی دارید و مطالبی را که انتخاب کرده اید مخصوصا متن : «عشق چیست؟» بسیار تحسین
بر انگیز است.
موفق و سربلند باشید.

بریناز دوشنبه 1 اسفند 1384 ساعت 13:42 http://parinaze.blogspot.com

سلام دوست من وبلاگ قشنگی داری معلومه که خیلی زحمت کشیدی
دوست داشتی دوباره به من سر بزن
ممنون خدا یارت باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد