شعر

تقصیر خودم بود.

تقصیر خودم بود.

از اول هم تقصیر خودم بود که در همان دیدار اول چشم‌هایم را به او تعارف کردم.

او هم با کمال میل تعارفم را پذیرفت.

تعارفی که به خیلی‌ها کرده‌ بودم و اصلا این تعارف تکیه‌کلام من بود.

از همان روز دیگر هیچ چیز را درست نمی‌بینم.

بگذارید راستش را بگویم دیگر اصلا نمی‌بینم...

 

ترفند برای یاهو میل

منظم کردن ایمیل های ارسالی از گروه های یاهو

ممکن است شما نیز در گروه های مختلف وب سایت یاهو عضو شده باشید. این گروه ها روزانه ایمیل های بسیاری را از طرف اعضای خود برای شما میفرستند. ممکن است از نامنظم بودن این ایمیل ها و پر کردن Inbox میل شما گله مند باشید. قصد داریم ترفندی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید ایمیل های ارسالی از طرف گروه ها را جوری تنظیم کنید که همگی به یک بخش بروند.

برای این کار:
ابتدا وارد صفحه ایمیل خود شوید. سپس وارد Option شده و گزینه Filters را برگزینید.
سپس در قسمت Mobile Device User نام گروه مورد نظر را به طور کامل تایپ کرده و روی Add کلیک کنید.
از این پس همه نامه های آن گروه به لینکی به همین نام در کنار inbox به mail شما ارسال می شود.

 

تلقین

شما وقتی که عصبانی می شوید یا از چیزی ناراحت می شوید چه کار می کنید ؟

آیا با فکر کردن کمی به خود آرامش می دهید ؟

آیا با داد و بیداد کردن خودتونو خالی می کنید ؟

آیا با سیگار کشیدن آرامش میابید ؟

و ... . بیشتر دوستان می گویند که با سیگار کشیدن آرامش پیدا می کنند . ولی من نظر دیگری دارم . به نظر من سیگار هیچ تاثیری در اعصاب انسان نداره و این آرامش خیالی فقط در اثر تلقین در این افراد پدید می آید. کار درستی که میشه در اوقات سخت زندگی انجام داد کمی منطقی فکر کردن و تلقین در راه صحیح می باشد. نه سیگار کشیدن یا داد و فریاد کردن.

دوست عزیز نظر شما چیه ؟

نوروز

سال نو مبارک. از ته دل آرزوی خوشبختی براتون دارم عزیزان... .