برانکو یا دولت ؟!

                    ایران ۰ - پرتغال۲

متاسفانه باز هم کتک اشتباهات کادر فنی را خوردیم. تعویض های اشتباه کار ایران را در این جام تمام کرد. آیا برانکو اینقدر بی تجربه است ؟! یا اینکه فشارهای داخلی باعث چنین رویداد تلخی شد‌ ؟! آیا این برانکو همان مربی نیست که ایران رو در بازیهای آسیایی بوسان قهرمان کرد ؟ و یا این همان برانکویی نیست که در جام ملتهای آسیا ایران رو به مقام سوم رساند و آن هماهنگی زبان زد رو ایجاد کرد ؟! و یا این همان مربی نیست که در بازیهای دوستانه به موفقیت دست میافت ؟! این کارهای اشتباه از برانکو ایوانکویچ خیلی عجیب و مسخره به نظر میاد ؟! او خیلی بالاتر از اینها می داند.

نا آرامی های اخیر در کشور و مخصوصا آذرباییجان باعث ترس دولت شد و آنها برای اینکه هیچ گونه بهانه ای به مردم ندهند دستور به شکست تیم دادند. برانکو هم که مجبور به قبول دستور بود با آن خرابکاری ها باعث شکست تیم شد.

پس برانکو را مقسر ندانید. این دولت محترم با احساسات ۷۰ میلیون ایرانی بازی کردند !

ایران 1 مکزیک 3

تیم ایران در اولین دیدار خود درجام جهانی شکست بدی رو مقابل حریف خود متحمل شد.

تیم ایران در نیممه اول بازی را به خوبی کنترل کرد و تا حدودی به هدف خود رسید ولی در نیمه که معروف به نیمه مربیان است برانکو ایوانکویچ بازی رو به همتای مکزیکی خود باخت.

 در حالی که اگر برانکو تعویض هایش رو به موقع انجام می داد شاید الان ایران در صدر گروه قرار داشت.

مثلا علی دائی یک بیکاره بود و فقط نظاره گر بازی بود ... همچنین میرزاپور با اشتباهات فاحش خود عامل اصلی باخت ایران بودند. اگر در نیمه دوم به جای دائی کند و بی جان رضا عنایتی فرصت طلب به بازی می آمد چه بسا نتیجه بازی با حال فرق می کرد. حتی خطیبی و شجاعی هم می توانستند خیلی بهتر از دائی بازی کنند. من شخصا در اینجا واقعا برای شخص برانکو متاسفام !

حال این بازی گذشت و باید در فکر دو بازی آینده بود. با اینکه بازی های بعدی هم سخت و نفس گیر است ولی با تدبیر و کارایی بالا میشه برای صعود از گروه امید داشت.

در بازی با پرتغال هم تیم ایران به احتمال فراوان تدافعی بازی خواهد کرد . پس باید در خط حمله از یک بازیکن سرعتی و فرصت طلب سود جست نه از علی دایی !

در درون دروازه هم بد نسیت به بهترین دروازبان لیگ بازی داد تا او هم شانس خود را آزمایش کند .

با امید به صعود ایران به دور دوم !

 

اشتباه من برابر تمام شدن من !

  

وقتی از روی یک اشتباه بچه گانه یکی از عزیزترین کسانت رو از دست بدی چی کار میکنی ؟!

بله من هم روی یکی دو اشتباه بد کسی رو که خیلی دوستش داشتم رو از دست دادم!؟ حتما میخوای بدونی که اون عزیز کیه ؟ کسی نیست جز دوست دخترم ! عشقم / جونم / زندگیم... . نمیدونم چرا این اشتباهات رو مرتکب شدم ؟! خیلی تحت فشار بودم . همش میترسیدم که او را از دست بدم ! اینقدر به فکرم فشار آورد که بالاخره کارهای ناخواسته و بی معنی انجام دادم و سرانجام از روزی که خیلی ازش میترسیدم فرا رسید... میدونم تقصیر من بود ولی به خدا با خواسته خودم این کارهای اشتباه رو مرتکب نشدم ! شاید غرور و تکبر بی جای من باعث این نابسامانی شد؟!

خیلی دلم میخواد که تنها یک فرصت دوباره به دست بیارم تا همه چیزو جبران کنم. اگر این فرصت نصیبم نشه دیگه زندگی برام ارزشی نداره. از ناراحتی و عذاب وجدان درد زیادی میکشم ولی امیدم رو نمیخوام از دست بدم چون اون موقعه واقعا میمیرم.

ای عشق اگر صدای منو میشنوی به دادم برس و فرصتی دوباره به من بده.

گل رز

تقدیم به تمام عاشقان وفادار...