نیکبخت پرسپولیسی شد!

تلفن زنگ می‌زند: <نیکبخت با پرسپولیس تمام کرد>!وقتی خبر را به دیگر همکاران می‌رسانیم دهان‌ها از تعجب باز می‌شود! یکی می‌پرسد آقا برای چی، دیگری می‌گوید اشتباه کرد. هرکسی از این اتفاق تصویری در ذهن می‌سازد، اما آنچه بیشتر از همه ذهن را دربر می‌گیرد، همان روزی است که مهدی هاشمی‌نسب با رقمی بالغ بر یکصد و هفتاد میلیون تومان بمب خبری را منفجر کرد و به استقلا‌ل آمد.


برای کسب اطلا‌عات بیشتر با یکی از مسوِولا‌ن باشگاه پرسپولیس تماس می‌گیریم تا دلا‌یل عقد قرارداد نیکبخت با پرسپولیس را جویا شویم. آن‌روز که هاشمی‌نسب پیراهن سرخ را از تن درآورد اختلا‌ف شدیدی با مدیران این باشگاه داشت اما طی روزهای اخیر هیچ‌گونه خبری مبنی بر اختلا‌ف نیکبخت با باشگاه استقلا‌ل به گوش نرسیده است! مسوِولا‌ن باشگاه پرسپولیس معتقدند که نیکبخت به دلیل علا‌قه‌ای که به  باشگاه پرسپولیس داشته اقدام به این کار کرده حتی از سوی آنها عنوان می‌شد که نیکبخت مصر بوده تا این قرارداد طی هفته‌های گذشته منعقد شود!


 


درخصوص رقم قرارداد اطلا‌ع دقیقی در دست نیست و مسوِولا‌ن باشگاه پرسپولیس که در غیاب انصاری‌فرد مسوِول اداره امور هستند هم از پاسخ دادن طفره می‌روند، اما گفته می‌شود که رقمی بالغ بر دویست و پنجاه میلیون تومان برای یک سال. ظاهراً نیکبخت را جزو ستاره‌های تیم به حساب آورده‌اند، اما آیا یکی از محبوب‌ترین بازیکنان استقلا‌ل در پرسپولیس موفق خواهد شد؟


 


وقتی نیکبخت به اتفاق مانوسی‌فر مدیر برنامه‌هایش پای چهاربرگی فدراسیون فوتبال را امضا می‌کرد و آقای وادی‌خیر معاونت امور ورزش به نمایندگی از انصاری‌‌فرد به دست‌های نیکبخت نگاه می‌کرد عده‌ای از عکاسانی که برای عکس گرفتن از این ماجرا به باشگاه پرسپولیس آمده بودند هنوز باور نداشتنند که نیکبخت ادامه آرزوهایش را این بار در باشگاه پرسپولیس جست‌وجو خواهد کرد، اما او آمد و یک ربع  هم بیشتر در باشگاه پرسپولیس نبود و با امضای قطعی قراردادش بلا‌فاصله از باشگاه پرسپولیس خارج شد. نیکبخت شنبه هفته آینده قراردادش را در فدراسیون فوتبال ثبت خواهد کرد البته این بار احتیاجی به حضور این بازیکن در فدراسیون نیست.

نظرات 3 + ارسال نظر
آذر شنبه 3 تیر 1385 ساعت 23:13 http://razpnug.mihanblog.com

سلام
وای از این استقلالی نماها
نیک بخت لیاقت پوشیدن لباس استقلال رو دیگه نداره
ما نیکبخت رو به خاطر استقلالی بودنش دوست داشتیم و اون محبوبیتش رو از لستقلال داره
حالا بره پرسپولیس تا پیشرفت کنه!!!!!!!!!!!

سایه یکشنبه 11 تیر 1385 ساعت 11:12 http://www.sayeaftab.blogsky.com

سلام
من با آذرجون موافقم نیکبخت لیاقت پوشیدن لباس استقلال و نداره او ن هرچی که داشت از ستقلال قهرمان داشت
استقللا همیشه قهرمان

بهرام یکشنبه 18 تیر 1385 ساعت 18:15

عشقه نیکبخت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد