والینتاین مبارک

happy valentine

    

یک داستان !

پس از شکست آمریکا در حمله نظامی به ویتنام:
 سرباز قبل از اینکه به خانه برسد , از نیویورک با پدر و مادرش تماس گرفت و گفت: پدر و مادر عزیزم جنگ تمام شده و من میخواهم به خانه بازگردم ولی خواهشی از شما دارم. دوستی دارم که میخواهم او را با خود به خانه بیاورم .
پدر و مادر او در پاسخ گفتند: با کمال میل مشتاقیم که او را ببینیم. پسر ادامه داد: ولی موضوعی است که باید در مورد او بدانید. او در جنگ به شدت آسیب دیده و در اثر برخورد با مین یک دست و یک پای خود را از دست داده و جایی برای رفتن ندارد و من میخواهم که اجازه بدهید او با ما زندگی کند. پدرش گفت: پسر عزیزم متاسفم که این مشکل برای دوست تو به وجود آمده است. ما کمک میکنیم تا او جایی برای زندگی در شهر پیدا کند.
 پسر گفت: نه من میخواهم که او در منزل ما زندگی کند. آنها در جواب گفتند: نه فردی با این شرایط موجب دردسر ما خواهد شد. ما فقط مسئول زندگی خودمان هستیم و اجازه نمیدهیم او آرامش زندگی ما را بر هم زند. بهتر است به خانه بیایی و او را فراموش کنی. در این هنگام پسر با ناراحتی تلفن را قطع کرد و پدر و مادر او دیگر چیزی نشنیدند.
چند روز بعد پلیس نیویورک به خانواده پسر اطلاع داد که فرزندشان در سانحه سقوط از یک ساختمان بلند جان باخته و آنها مشکوک به خود کشی هستند.  پدر و مادر او آشفته و سراسیمه به طرف نیویورک پرواز کردند و برای شناسایی جسد پسرشان به پزشک قانونی مراجعه کردند.  با دیدن جسد قلب پدر و مادر از حرکت ایستاد:
پسر آنها یک دست و یک پا نداشت ... ...

همین طوری !

 

راه کار های جدید

تنبلهای عزیز توجه فرمائید راهکار های جدید رسید : 1. روزها استراحت کنید تا شبها بتوانید راحت بخوابید. 2. در نزدیکی تختتان صندلی راحتی بگذارید، تا اگر از خواب بیدار شدید، روی آن بنشینید و استراحت کنید. 3. خوابیدن به نشستن، نشستن به ایستادن، ایستادن به راه رفتن الویت دارد. 4. جایی که می توانید بنشینید چرا می ایستید. 5. کار امروز را به فردا موکول کنید و کار فردا را به پس فردا. 6. اگر حس کار کردن به شما دست داد، کمی صبر کنید.


شباهت های دختر پسرهای ایرونی

شباهت های دختر پسرهای ایرونی 1-هر دو تاشون فکر می کنن جامعه درکشون نمی کنه. 2-به دو تاشون اگر رو بدی سوارت میشن 3-هر دوشون می تونن 200.000 تومان رو در 2 ساعت خرج کنند. 4-هردوتاشون با والدینشون دعوا و درگیری دارند. 5- مهمترین ویژگی هر دوتاشون تغییر شخصیتشونه. 6-دو تا شون در ظاهر دشمن خونی جنس مخالف هستند اما در باطن دلشون واسه جنس مخالف غش و ضعف میره. 7-دو تاشون از دروغ متنفرن اما هیچ وقت حرف راست نمی زنند! 8-دو تا شون تا سن 20 سالگی 3 بار .

جوک

از ترکه و قزوینیه و رشتیه پرسیدند

نظرتون در مورد زن چیه :

ترکه : زن مثل گله ، باید هر شب آبش بدی

قزوینی: زن مثله سکه است از دو طرفش استفاده کن

رشتی: زن مثل کتابه خودت خوندی بده بقیه هم بخونند .


در پارکهای قزوین روی تابلوها نوشته اند :


"لطفا گل بچینید"


یه بار یه نفر به یه ترکه میگه: کره خر . ترکه تعجب میکنه و با خودش میگه : عجب یعنی اینقدر جوون موندم؟!


این چند تا جوک و این شعر هم تقدیم به همه کسانی که بد برداشت می کنن !

 

یاد داری که تو را میکردم  ،  همه شب تا به سحر راز دعا
یاد داری که به من میدادی  ،  درس علم و هنر و صدق و صفا
همه شب بهر تو راست میکردم  ،    دست حاجت به درگاه خدا
دستمالی بده تا پاک کنم  ،  عرق شرم از روی شما