تهران در زیر آب !

نظرات 1 + ارسال نظر
شهلا تی ان تی دوشنبه 30 مهر 1386 ساعت 17:54 http://www.bazareroz.com

دیووووووووونه هاااااااا

/

سلااااااااااام

/

من یه گروه فعال می خوام البته هنوز دارم جمع می کنم بعد میترکونیم

/

اگه خواستید هم با سایت هم با ایدی که پایینه می تونید با من در تماس باشید

لازمتون دارم

/

اون مقدمه بود برا همه

حالا



سلام به مدیر خشکل وبلاگ







و بازدید کننده های خشکل تراین وبلاگ ماه



البته اگه خشکل باشن



بابا یه سر به سایت من بزنید





پــو سیــــــدم



همه چیزتوش هست



حتما یه سر به <<<< WwW.BazareRoz.Com <<<





بزن از دانلود گرفته تا ..... فروش زمین در کره ماه



___*##########*

__*##############

__################

_##################_________*###### ##

_##################_______*###########

__##################_____*#############

___#################*__################

____##################################

______########## منو لینک کن باشـــــــــــــه######

_______#############################

________###########################

__________###### مرســــــــــــــی#########

___________*#####################

____________*##################

_____________*###############

_______________#############

________________##########

________________*########

_________________######

__________________####

__________________###

___________________#



راستی هر کی مایله تبادل لینک با سارا خطر کنه لینک منو



با عنوان یه سرحتما اینجا بزن



بزاره بعد



بیاد در قسمت تماس با ما به من بگه



فدااااااااا



____xxxxxxxx______xxxxxxxxxxx

___xxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx

___xxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx

___xxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxx

____xxxxxxxxx ش ه ل ا xxxxxxxxx

_____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

______xxxxxxxx x تی انتی xxxxxx

_________xxxxxxxxxxxxxxxxxx

___________xxxxxxxxxxxxx

_____________xxxxxxxxx

______________xxxxxx

_______________xxxx

_______________xxx

______________xx

_____________x

___________x



هر کی خواست منو اد کنه حالشو بگیرم این آیدی رو ادد کنه



ShahlaOk آیدی



شوخی میکنم همتونو دوس دارم فداااا



(¸.•*¨منتظرتم ¸.•*´¨)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد