گوشی های آینده نوکیا را ببینیم

برای اینکه ببینیم آینده یک برند به چه صورت است باید به تفکرات طراحان آن برند در مورد آینده نگاه کرد. برای نگاه به آینده گوشی هایی مانند گوشی های نوکیا هم باید به نگاه امروز طراحان این شرکت نگاه کرد.

 

 

استودیوی Provoke Design یکی از پیمانکارانی است که در اکثر مواقع طراحی گوشی های نوکیا توسط این شرکت انجام می شود. این استودیو جدیدا طراحی هایی را برای نمایشگاه HARDCORE New Finish Design exhibition آماده کرده است که همه ساله در 17 می در نیویورک برگزار می شود. امسال این طرحها به نظر می رسد که برای سال 2012 آماده شده است. این سه طرح با توجه به مقام این استودیو در طرحهای نوکیا می تواند نویدبخش تحولی در طراحی گوشی های این برند باشند.

 

  • ابراز کن، شراکت کن، احساسش کن 

نگاهی می کنیم به این سه طرح از آینده.

بسیاری از انسانها هستند که امروزه با انواع و اقسام وسایل مانند گردنبند و دستبندهایی با طرحهای خاص به بیان احساسات خود می پردازند. افرادی این دسته از انسانها را دارای روحیه ای برتر می دانند که سعی دارند با این روشهای برتری خود را به اثبات برسانند. این گوشی صورتی رنگ ایده ای است که در صورت تحقق به شما در بیان احساساتتان کمک می کند.

تکنولوژی همواره درصدد است تا تبادل اطلاعات را میان افراد تسهیل کند. جوانها نیز به این امر توجه ویژه ای دارند. این گوشی نیز برای طراحی شده است تا به این موضع توجه داشته باشد. این گوشی با یک طراحی جوان پسند به گونه ای طراحی شده است تا به هر وسیله ای اشتراک گذاری اطلاعات را ساده کند. به همین دلیل است که نام این گوشی به Share معروف است.

این گوشی هم ویژه زوجهای عاشق طراحی شده است. زوجهای هستند که عاشقانه همدیگر را از خود می دانند. اینان در هر لحظه خواهان با هم بودن هستند. Touch یک ایده است با تکنیکی برای شبیه سازی لمس کردن این احساس را به شما می دهد که فاصله ای نیست.

 

این سه طرح ار گوشی های نوکیا بیشتر از این که چشمان ما را خیره چشمان ما را به فردا خیره می کند. من که برای در دست گرفتن یک Share نوکیا ( گوشی وسط ) لحظه شماری می کنم. دوست دارم بدانم شما برای تلفن همراهتان در سال 2012 چه رویایی دارید؟ اگر به آن روز فکر کردید به من هم بگویید.