خبرهایی از فوتبال تبریز

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز گفت: بعد از رایزنی های بعمل آمده بیمه نوین بعنوان اسپانسر اول تیم فوتبال تراکتورسازی شناخته شد.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،منطقه آذربایجان شرقی ،ناصر شفق در خصوص جذب اسپانسرهای دیگرافزود: با نهایی شدن توافقات با بیمه نوین بعنوان اسپانسر اول در تلاش هستیم اسپانسرهای دیگری نیزجهت تقویت هرچه بیشتر باشگاه جذب نماییم.


وی با اشاره به برگزاری افتتاحیه لیگ دسته یک در شهرتبریزاظهارداشت:افتتاحیه لیگ دسته یک در روز 22 مهرماه بین تیمهای تراکتورسازی تبریز و شموشک نوشهر با حضور مسئولین فدراسیون فوتبال و به میزبانی تراکتورسازی برگزار خواهد شد.


مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی با ابراز امیدواری از برگزاری بازیهای تراکتورسازی در ورزشگاه تختی تبریز تاکید کرد: ورزشگاه تختی به لحاظ موقعیت خاص و نزدیکی سکوها به زمین و همچنین فشار هواداران امتیاز بسیار ارزشمندی برای بازی های خانگی تراکتور و دیگر تیم های تبریزی است که باید از این فرصت نهایت استفاده را کنیم.


وی ، با بیان اینکه هواداران تراکتور در تماس های مکرر با باشگاه و شخص مدیر عامل خواستار برگزاری بازی ها در ورزشگاه تختی بوده اند، گفت: امیدواریم با رایزنی های صورت گرفته این خواسته تماشاگران محقق شود.


شفق در خاتمه از حضور دو بازیکن جدید در تمرینات تیم خبر داد و افزود: دو بازیکن از آلمان و بلژیک هم اکنون با تیم تمرین می کنند که در صورت تایید کادر فنی به خدمت تیم درخواهند آمد.  


 

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی پتروشیمی تبریز گفت: نوع گروه بندی و قرار گرفتن تیم ها در لیگ دسته اول باشگاه های کشور جای تامل و سئوال دارد.


اسماعیل دلبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی ، تصریح کرد: اینکه تیم های قدر در یک گروه و تیم های به مراتب ضعیف تر در گروهی دیگر جای بگیرند برای ما جای سئوال دارد و نمی دانیم چرا اینگونه شده است.


وی ، گروه A لیگ دسته اول باشگاه های کشور را بسیار سخت برشمرد و اظهارداشت: این گروه در حقیقت با قرار گرفتن تیم های صاحب نام و مدعی مختلف گروه مرگ است و نمی توان هیچ گونه ارزیابی و پیش بینی از آن به دست آورد.


دلبری ، تیم های نفت آبادان، شهرداری بندرعباس، استیل آذین کاشان، سپاهان نوین و گل گهر سیرجان را از مدعیان اصلی این گروه نام برد و اضافه کرد: البته در رشته ورزشی فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست به ویژه آنکه در این گروه تیم های قدر و مدعی فراوانی جمع شده اند.


وی گفت: این درحالی است که در گروه مقابل به جز تیم تراکتورسازی و تاحدودی تربیت یزد ، تیم هایی که بتوان از آنها به عنوان مدعی یاد کرد، وجود ندارد.


دلبری با بیان اینکه تیم فوتبال پتروشیمی تبریز با تمام توان خود با هدف صعود از گروه خود پا به عرصه رقابت ها خواهد گذاشت ، تصریح کرد: باید توجه داشت که اسامی تیم ها به هیچ عنوان نمی تواند نتایج بازی ها را رقم بزند چرا که بارها نام های بزرگ در میدان عمل بسیار کوچک عمل کرده اند.


مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی پتروشیمی تبریز با اشاره به تدارکات و تمرینات خوب و منظم تیم فوتبال این باشگاه، یادآور شد: تمامی بازیکنان در شرایط خوبی به سر می برند و آماده شروع مسابقات می باشند.  



 

سرپرست تیم فوتبال پتروشیمی تبریز گفت: چهار بازیکن جدید جذب این تیم شده اند.


تیموری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،منطقه آذربایجان شرقی، افزود: برای تکمیل نفرات تیم با علی رضایی سنگربان فصل گذشته تیم مس کرمان ، امیر صادقی بازیکن سال گذشته مس سرچشمه ،علیرضا عبادی از ماشین سازی تبریز و اکبرصفیری از نیروی زمینی تهران به توافق نهایی رسیدیم تا این چهار بازیکن رسما به عضویت تیم پتروشیمی تبریز در آیند.


وی تصریح کرد : برنامه جذب بازیکن را با بخدمت گرفتن دو بازیکن در پست های میانی و حمله برای نیم فصل اول مسابقات جام آزادگان خاتمه خواهیم داد.


تیموری ابراز امیداواری نمود:تیم فوتبال پتروشیمی نماینده شایسته یی برای تبریزدر رقابتهای لیگ برتر دسته اول فوتبال باشگاههای ایران باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد