مرگ

مرگ ! 

 

مرگ = خسته شدن از زندگی  

مرگ = از دست دادن دنیات 

 

آره الان می پرسی که ( از دست دادن دنیات ) یعنی چی ؟ 

یعنی اون کسی رو که تمام زندگیت و دنیات کردی رو از دست بدی . آره به همین سادگی ... . 

اون موقع انگاری تمام دنیا رو سرت خراب میشه . اون موقع فقط آرزوی مرگ می کنی . 

هی آرزو می کنی که دوباره همچی مثل سابق بشه ...

هی آرزو می کنی که حتی یکبار دیگه پیشت باشه ...

هی آرزو می کنی که حتی فقط یکبار دیگه دستشو بگیری ...

آره دوستان دنیای من هم خراب شد . 

 

 

آرزوی مرگ ...

هم بستر خاکم کنید / رنگ آرامش بگیرم

از انتظار خسته شدم / یکبار تا ابد بمیرم

شب وقت خواب بیدارمو / در فکر مرگم من هنوز

شاید بخوابم تا ابد / از انتظاری سینه سوز

بیدارم و من زنده ام / مرا ولی نمی بینی

فردا مگر در خاک شوم / تا شاید پیدایم کنی

دیدار تو شد آرزو / چشم به قیامت دوخته ام

از آتش عشق تو جان / من تا قیامت سوخته ام

از بغض سرد انتظار / قاب چشمام شد خاک گور

بازهم نبودی پیش من / رفتم به آن باقی دور

صبرم هنوز من کوه صبر/ مرا عمر نوح آرزوست

شاید تا فردائی دگر / بینم من  سیمای دوست 

دیدار تو شد آرزو / چشم به قیامت دوخته ام

از آتش عشق تو من / من تا قیامت سوخته ام  

 

مرگ...