beinerah

وبلاگ جوانان ایرانی

beinerah

وبلاگ جوانان ایرانی

دختران و پسران

اول اینکه خیلی از دوستان از من خواسته اند که تبادل لینک داشته باشیم که باید گفت دو تا شرط داره اول اینکه حداقل 2 نظر ثبت شده در وبلاک داشته با شند و دوم اینکه بعد از ایجاد لینک من در وبلاگشون به من خبر بدن تا من هم اقدام کنم.
حالا می ریم سر اصل مطلب
چند روز پیش یه دوستی که تو آمریکازندگی می کنه می گفت مجله تایم یه عکس از یه دختر ایرانی که یه مانتوی کوتاه و چسبون مثل لباس شنا رو چاپ کرده که ابروهاش خالکوبی شده و یقه کاملا باز ، میگفت واقعا تو ایران اینجوریه . می گفت بابا اینجا هم هر جور لباس پوشیدن یه معنی داره. می گفت اینجا اگه یه کی لباسی مثل لباس دخترای ایرانی بپوشه فکر می کنن که فاسده. داره خودنمایی می کنه واسه بازارگرمی. می گفت اینجا تقریبا کسی تو روز آرایش نمی کنه. تو محیط کار یا مراکز خرید و ... اگه کسی آرایش کنه چپ چپ بهش نگاه می کنند. خلاصه اینکه همه چی جای خودشه. من موندم چی بهش جواب بدم. از یه طرف خودم طرفدار لغو اجباری بودن حجابم از طرف دیگه. بهش گفتم میدونی علتش چیه. علتش دقیقا علت همونیه که دخترای ایرانی فکر می کنن در آسمون باز شده افتادن پایین. یعنی یه اعتماد به نفسی دارن که اگه کسی ندونی فکر می کنه امروز جایزه اسکار زیبایی و مد رو بردن. بعد همه آقایون تو خیابون حتما باید حداقل 2 دقیقه معطل اونا باشن. رفتاری که اگرچه ظاهرا بی توجهیه ولی اگه خوب نگاه کنی فریاد می زنن که بابا به من توجه کنید. دلیلش محدودیته. دلیلش ... بعدا بیشتر صحبت خواهیم کرد. حتما نظر بدین.

sex

راستی شنیدید که گفته شده به دلیل اینکه ممکن است در استادیوم فوتبال زنان به ساق پای مردان نگاه کنند و خدای ناکرده عذاب الهی نازل بشه حضور زنان در استادیوم ممنوع است. چیزی که جالبه اینکه ظاهرا گویندگان این مطلب خود اصلا هیچگاه تلویزیون هم نگاه نکرده اند و الا تا حالا احتمالا نگاه کردن تلویزیون هم ممنوع شده بود چون تو تلویزیون و پخش بازی ها هم همین امکان وجود داره و تازه زبونم لال تلویزیون مسابقات کشتی و وزنه برداری رو هم نشون میده. دست به د عا برداریم که تلویزیون نگاه نکنند.