یادداشت دل !

نمیدونم از کجا شروع کنم ؟! 

حتی نمیدونم که حرفمو به کی باید بگم ؟! 

فقط فقط این تو ذهنمه که واقعا از ته دل عاشقشم . 

 

خدایا چیکار باید بکنم که آخر سر بفهمه که من سر کارش نذاشتم ! باید چیکار کنم که مثل من عاشقم باشه ؟! دیگه چه جوری باید بهش محبتم رو نشون بدم که به چشمش بیاد ؟ به خدا دیگه دارم خسته میشم , دیگه دارم از درد دلم بالا میارم ! 

به چه طریق باید برای همیشه به دستش بیارم ؟ میگه بیا جلو تا ثابت کنی که واقعا منو میخوای , ولی بعضی مسائل رو درک نمیکنه ... .  

از طرفی میگه که عاشقتم میمیرم برات ولی اینو در عمل همیشه نشون نمیده . به نظر شما اگر کسی عاشق کسی باشه , براش وقت تعیین میکنه ؟ اگه عاشقی اینه دیگه من عشق رو برای همیشه میذارم کنار ( البته به همراه یک عغده سنگی بزرگ , با یه نفرت بزرگ ) . 

گفت دانشگاه برو ( رفتم ) گفت کار کن ( شاغل شدم ) ... دیگه باید چیکار کنم ؟ 

منم دلم میخواد که هر چه زودتر خانومم بشه ولی این مستلزم زمانه . من نمیتونم بیگدار به آب بزنم . بهش میگم یه کم صبر کن , میگه نه . میگه نمی تونم . میگه اگه تو مدت برام خواستگار خوب بیاد میرم !  

 

 

 

آه آه حرف بسیار است و زمان اندک . 

کاش روزی برسد که همه دلداده ها به مقصود برسند . 

قضاوت با شما ؟! 

 

 

 

سینا

نظرات 1 + ارسال نظر
فرنازت یکشنبه 30 فروردین 1388 ساعت 22:17

آخ من فدای تو بشم الاهی آره میگم عاشقتم چون همینجوره عاشقتم و به خاطر عشقم همه کار میکنم اینو واست بارها گفتم البته با چشای خودتم دیدی عزیزم سینا تو با من چیکار کردی پسر عشقی که تو وجودم کاشتی ولکنم نیست آره جونم می خواستم باهات تموم کنم نه به خواسته خودم چون تو فشار بودم اما نمی تونم عشقت بیشتر و بزرگتر از اون چیزیه که فکرشو میکردم نتونستم هر کاری کردم نتونستم جایه عشقتو بدم به کسی دیگه دوریت واسم سختر از هر چیزیه بی تو بودنو به مرگم ترجیح میدم میخوام تا آخر عمرم ماله تو باشم فقط تو باش دیگه هیچ کسی و نمیخوام اگر اینجام نتونیم با هم باشیم کاریو که گفتمو میکنم اینو بدون که فقط به خاطر تو عشقم دوست دارم خیلی دوست دارم سینا هیچ وقت ترکم نکن حتی اگه من ازت خواستم بازم این کارو نکن عشقم تنهام نزار هیچوقت تحت هیچ شرایتی خواهش میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد