کمی بیندیشید؟

«« هیچ کس جزیره ( مستقل ) نیست, اما بضی از ماها شبه جزیره طولانی هستیم.»»

(؟ :) از این جمله چی برداشت می کنین ؟

نظر من »»» یعنی ما انسانها نمی تونیم بگیم که همگی به خودی خود مستقل هستیم ! همه ما به هم نیاز داریم و هیچ کس نمی تونه بگه که من مستقل از دیگران هستم.

اگر نظر دیگری دارین بگین ؟



«« زندگی تنها بازی است که هدف از انجام این بازی یاد گرفتن قواعد آن است.»»

(؟ :) از این جمله چی برداشت می کنین ؟

نظر من »»» نظر من در مورد این جمله شاید متفاوت از دیگران باشه ؟! ما به زندگی ادامه می دیم که چیزهای تازه ببینیم و چیزها و نکته های جدیدی یاد بگیریم. هر روز که می گذره ما به ساختار ذهنی کاملتری می رسیم...! و به اصطلاح با قواعد زندگی بیشترو بیشتر آشنا می شویم. ( من کمی به صورت محدود در مورد این جمله توضیح دادم.) و خیلی می خوام که نظر شما رو نیز بفهمم.

اگر نظر دیگری دارین بگین ؟



«« من تو را دارم و تو نیز مرا , حداقل آنست که یکی از ما دو تا خوشبخت است.»»

(؟ :) از این جمله چی برداشت می کنین ؟

نظر من »»» نویسنده این بیت رو برای (( یار (( عشق )) )) گفته است. من راستش چون در این شرایط قرار دارم , این جمله رو می فهمم ولی نمی تونم بیان کنم. درک این بیت به عهده خودتون...!

اگر نظر دیگری دارین بگین ؟

نویسنده : Ashleish Brilliant

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد