<<سرنوشت>>


انسان همیشه دلش می خواد به هر چی که آرزوشو داره برسه...!

آیا به نظر شما این ممکنه ... ؟

معلومه که نمی شه ... ! شاید یک فردی به خیلی چیزها دست پیدا کنه ولی نه همه چیز...!

از آرزوهای یک انسان معمولی اینه که : 1- به کسی که خیلی دوستش داره و عاشقشه برسه  2- بتونه صاحب یک شغل خوب و پر درآمد بشه  3- به یک مقامی دست پیدا کنه و ... .

آیا همه اینها به دست میاد ؟

در زندگی یک دسته قوانینی هست که اکثر انسانها از درک آن عاجزند...! ( حداقل در کشور ما ایران )

حتما می پرسین چی ؟ من 2 مورد از هزاران مورد نام می برم : 1- دانستن حق آزادی انتخاب برای یکدیگر  2- احترام گذاشتن به حق انتخاب یکدیگر. ! و ده ها و ده ها مورد دیگر... .

به نظر شما در ایران فقط همین 2 مورد رعایت می شه ؟ به خدا نمی شه ...!

حالا از این مبحث که بگذریم به مباحث دیگری خواهیم رسید... .

از نظر من شانس خودش خیلی مهمه و من خیلی به شانس اعتقاد دارم...!

مبحث بعدی که از همه مهمتره سرنوشت انسانهاست... که متاسفانه خیلی ها به این موضوع اعتقاد ندارن...!

همه اینها دست به دست هم می ده تا انسانها به هر چی که می خوان نرسند...!

من یک مبحث دیگه به این مباحث اضافه می کنم...؟

انسانها باید یک قدرت خاص درونی و نفسانی داشته باشن تا بتونن این مساةل رو حضم کنند...!

لازمه دستیابی به این قدرت , دور بودن از احساسی فکر کردن است. کسی که با منطق و عقل خود کار بکنه پیروز این زندگی خواهد بود... .

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی شنبه 26 شهریور 1384 ساعت 12:28 http://damavandiran.blogsky.com

باهات موافقم .تندرست باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد