سوء برداشت نابجا !

بی اعتمادی به یکدیگر و سوء برداشتهای بیجا یکی از معضلات بدی است که در جامعه ما وجود دارد.

بله درسته بهضی ها می گن که این بی اعتمادی یک مسئله ریشه ای است و ما نمی تونیم بدون ثبات لازم به کسی اعتماد کنیم.

آخه بعضی از افراد به قدری دیگه شکاک و سختگیر شدن که حتی در مسائل کوچک هم به کسی اعتماد نمی کنن. مثلا یک اتفاقی که برای خدم افتاده را براتون مثال می زنم : من با یک دختری حدود 1 سال که چت می کنم . چند روز پیش من ازش در خواست کردم که عکسشو برام بفرسته ولی ایشون به دلیل بی اعتمادی به من این کارو نکرد.!!! در حالی که من مدتها قبل عکسمو براش فرستاده بودم و در هنگام چت هم خیلی با هم صمیمی بودیم.

خوب چرا این دختر خانوم نباید به من اعتماد کنه یا اینکه بهتر بگم این خواسته من برای ایشون مشکلی ایجاد می کرد ؟!!

من که هر چی فکر می کنم عقلم به جایی نمی رسه . نظر شما چیه ؟

این بی اعتمادی را از کجا و از چه راهی میشه ترمیم کرد ؟ بیایید از نظر هم استفاده کنیم بلکه به یک نتیجه ای برسیم.

پیروز باشید.

نظرات 1 + ارسال نظر
اعظم پنج‌شنبه 7 مهر 1384 ساعت 18:55

سلام
ببینید بی اعتمادی الان زیاد شده چون متقلب زیاد شده
ادما یاد گرفتن همدیگه رو سر کار بذارن و لذت ببرن یا از نقطه ضعف هم سو استفاده کنن ولی به نظر من اعتماد کردن ریسک خوبی می تونی اعتماد کنی ولی ادم باید همیشه و در همه حال جوانب کا رو ببینه تا بهتریت راه رو انتخاب کنه
دیگه سرتون رو درد نمیارم وبلاگ قشنگی دارین موفق باشین
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد