میمیرم برات

میمیرم برات
نمی دونستی که میمیرم بی تو بدون چشات
رفتی از برم
تو نمی دونستی که دلم وصله به ناز چشات
آرزومه که نمی دونستی که من میمیرم برات
عاشقم هنوز
نمی خواستی که بمونی یا بسوزی به ساز دلم
گفتی من میرم
تو می خواستی بری تا فردا ها گل خوشگلم
برو راهی نیست تا فردا ها یار خوشگلم
سفرت بخیر
اگه میری از اینجا تک و تنها تا یه شهر دور
برو که رفتن بدون ما میرسه به یه دنیا نور
سفرت بخیر
برو گر شکستی ز من می تونی دوباره بساز
غزلی شکسته نا امید و خسته
به تو باخت غرور
به تو باخت غرور
.....
تو بازم غرور

نمی خوام بیای
نمی خوام میون تاریکیه من تو حروم بشی
نمی خوام ازت
نمی خوام مثل یه شمع بسوزی برام تا تموم بشی
برو تا بزرگی می خوام که فقط آرزوم بشی
آرزوم بشی

نظرات 3 + ارسال نظر
آوا جمعه 15 اردیبهشت 1385 ساعت 02:21 http://nesfe.blogsky.com/

سلام دوست عزیز... ممنونم از اینکه بهم سر زدی. ببخش از اینکه اینقدر دیر بهت سر زدم. ولی با اینکه دیر اومدم با دست پر اومدم. من آپ کردم . باز هم یه مهمونی کوچیکه دوست دارم سر افرازم کنی. موفق باشی و شاد....

hamid یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 13:43 http://beinerah.blogsky.com

امروز برای بار اول مطالبت رو خوندم. . نظرت راجع به محدودیت و فشار بر جوانان جالب بود. ولی به نظر من چیزی با اعتراض حل نخواهد شد و اگر امروز امتیازاتی به جوانان داده میشه به خاطر فشارهای جهانی است و نه اعتراضات داخلی. لینکت رو تو وبلاگم گذاشتم . بهم سر بزن اگه دوست داشتی لینک منو بذار.

آوا پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1385 ساعت 20:19 http://nesfe.blogsky.com/

برای به دست آوردن چیزی که تا به حال نداشته اید باید چیزی شوید که تا به حال نبوده اید.
سلام دوست عزیز.. ممنونم از اینکه بهم سر زدی. . من هم آپ کردم دوست داشتی بیا. موفق و شاد باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد