حالا من

  دوباره دل هوای با تو بودن کرده

  نگو این دل دوریه عشق تو باور کرده

  دل من خسته از این دست به دعاها بردن

  همه آرزوهام با رفتن تو مردن

  حالا من یه آرزو دارم تو سینه

  که دوباره چشم من تو رو ببینه

  حالا من یه آرزو دارم تو سینه

  که دوباره چشم من تو رو ببینه

                   ...

  واسه پیدا کردنت تن به دل صحرا میدم

  آخه تو رنگ چشات هیبت دنیا رو دیدم

  توی هفت آسمون تو تک ستاره منی

  به خدا ناز دو چشماتو به دنیا نمیدم

  حالا من یه آرزو دارم تو سینه

  که دوباره چشم من تو رو ببینه

  حالا من یه آرزو دارم تو سینه

  که دوباره چشم من تو رو ببینه

                   ...

  

   دوباره دل هوای با تو بودن کرده

  نگو این دل دوریه عشق تو باور کرده

  دل من خسته از این دست به دعاها بردن

  همه آرزوهام با رفتن تو مردن

  همه آرزوهام با رفتن تو مردن

                    ...

نظرات 3 + ارسال نظر
سایه پنج‌شنبه 15 تیر 1385 ساعت 12:35 http://www.sayeaftab.blogsky.com

سلام سینا
بازم فکر کنم مثل همیشه من اولین نفرم که بهت سرمیزنم ونظرهم میدم آخه من یکمی عجولم
شعر بدی نیست ول راستش و بخوای من زیاد ازاین شعر خوشم نمی یاد
چون زیاد تو خط این عشق وعاشقی ها نیستم
دستت درد نکنه وخسته نباشی
ومثل همیشه موفق وپیروز

سایه پنج‌شنبه 15 تیر 1385 ساعت 12:37 http://www.sayeaftab.blogsky.com

دوباره سلام
راستی این عکس باز نشد تا ببینم
چه عکسی بود .نتونستم ببینمش

یاسمن جمعه 16 تیر 1385 ساعت 11:38 http://www.sedayeshekastan.blogfa.com/

salam.shere ghashangiye.webloge motenaveo jalebii dari.merc ke be man sar zadi.moafagho shad bashi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد